Зустріч з експертом Центрального офісу реформ при Мінрегіоні
Освіта відіграє ключову роль і має особливе значення для процесу реформ. Не тільки тому, що потребує коштів, дає місце праці значній кількості мешканців, чи стосується кожного. Освіта – інвестиції у майбутне. Кожен хоче щоб його дитина самореалізовалася, була успішною у подальшому житті. Саме це обговорювали 18 березня учасники круглого столу - зустрічі яка відбулася на базі Центру економічного розвитку Волоківської ОТГ з Сергієм Дятленком, експертом з питань освіти Центрального офісу реформ при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Ініціаторами робочої зустрічі виступили Чернівецький Центр розвитку місцевого самоврядування (директор Тетяна Татарчук) та відділ освіти, молоді та спорту, культури і туризму Волоківської ОТГ (начальник Родіка Тіміш).
У заході взяли участь: Віктор Лащак, радник з питань муніципальних послуг Чернівецького Центру розвитку місцевого самоврядування; Андрій Терещук, професор Уманського Педагогічного університету; заступники голови Волоківської сільської ради, Микола Онуфрійчук та Дмитро Онуфрійчук, депутат Волоківської сільради Валентин Пентелейчук, адміністратор Центру економічного розвитку с.Волока, Олена Пентелейчук, директори ЗЗСО та НВК, Георгій Поклітар та Аурел Поповіч, завідуючи ДНЗ, Юлія Руснак та Єпуре Сілвія, заступники з навчально-виховної та виховної роботи ЗЗСО, педагогі закладів шкільної та дошкільної освіти ОТГ.
Формування спроможної мережі закладів освіти в ОТГ в умовах освітньої реформи, створення ефективного управління освітою в об’єднаних територіальних громадах та інші актуальні питання викликали інтерес у учасників заходу, про що свідчали велика кількість запитань.
Старт Нової української школи передбачає зміну парадигми освіти, коли у центрі навчально-виховного процесу стає учень. Акцент ставиться на формування компетентностей, характеру особистості, цінностей і ставлень. А це досягається через зміну змісту освіти, впровадження інтерактивних методик викладання, створення нового навчального середовища та новою культурою управління школою.