Семінар про маркетинг та брендинг територій
23 квітня, за ініціативи завкафедрою маркетингу ЧНУ Ірини Буднікевич для представників ОТГ - членів асоціації "Агенція розвитку громад Буковини" було проведено інформаційний семінар, в ході якого проаналізовано важливість якісного підходу до проведення SWOT-аналізу, правильного обґрунтованого вибору основних чинників, які впливають на становище громади та, відповідно, на можливості чи загрози подальшого розвитку громади. Говорили також про брендинг території та його місце в просуванні та розвитку громади. В ході роботи напрацювали корисні ідеї для подальшої співпраці.
Захід проведено в межах проекту ЄС "Різні громади - спільні рішення для економічного зростання".
Підготовлено в межах проекту, що фінансується ЄС «Різні громади – спільні рішення для економічного зростання»