Волоківська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

Під час карантину отримуйте консультації з питань декларування за телефоном або онлайн

Дата: 08.05.2020 12:23
Кількість переглядів: 1529

Під час карантину отримуйте консультації з питань декларування за телефоном або онлайн

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують що у всіх територіальних управліннях консультації можна отримувати за телефонами. Детальніше за посиланням : https://cv.tax.gov.ua/anonsi-ark/23020.html

 Також, на сайті відомства функціонує електронний сервіс Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР)  .

Податківці звертають увагу, що за допомогою ЗІРа платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.  

Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у  мережі  Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/

Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.

Ще одна функція від податківців - для  безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни в законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на Державну податкову службу України кожен платник може  направити електронний лист на електронну адресу: idd@tax.gov.ua з обов’язковим зазначенням в полі «Тема»: 6011.

 

Електронні сервіси: неприбуткова організація може подати реєстраційну заяву

через «Електронний кабінет платника»

Розповідають у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Та роз’яснюють, реєстраційна заява за формою 1-РН з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій» може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією в електронній формі якщо установчі документи такої організації оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Для цього платнику необхідно створити електронні документи, в тому числі Заяву, у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу кваліфікованого електронного підпису.

Заява подається через приватну частину Електронного кабінету з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» за ідентифікатором форми J1310502.

Автоматизована перевірка електронного документа здійснюється контролюючим органом у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

Слід знати, у першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки - повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. Якщо платнику протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання Заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.

У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або для виключення неприбуткової організації з Реєстру контролюючим органом готується відповідне рішення у двох примірниках, один з яких вручається такій організації, а другий залишається в контролюючому органі.

Крім цього, у разі прийняття контролюючим органом рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру протягом трьох робочих днів з дня отримання Заяви, платнику направляється друга квитанція.

В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості, про виключення неприбуткової організації з Реєстру або зазначаються причини не прийняття Заяви в контролюючому органі.

Датою та часом прийняття (реєстрації) Заяви контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Крім цього, платник зобов’язаний вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них КЕП і печатками платника та отриманих електронних документів з КЕП чи печаткою контролюючого органу. Зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь